Friday 5 August 2011

Saya Anggun Berbaju Kurung (perempuan)



salam

jangan gelak tau
sebenarnya malu nak join..sebab aku rase aku tak anggun pun
lau nak join klik banner ni




ok.
aku dah follow dan step seterusnya cerita pasal gamba ye
gambar ni aku pakai baju kurung yang istemewa*bagi aku la
sebabnya baju ni mak aku sendiri yang jahit
susah tau nak pakai baju yang mak sendiri jahit
kadang-kadang raya pun baju aku mak tak sempat nak jahit
dan baju ni...mak aku jahit sempena aku nak gi konvokesyen


**

**

**

**

**

**








taratata....





perasan tak? sama macam yang kat sebelah tu kan
hehe..ade aku kesah?







ye!saya tau muke dah jadi putih semacam
ini lah hasil botox..heee



ini time nak gi dinner fakulti
baju ni aku beli..murah jer
sembilanpulohhinggit sembilanpulohsembilan sen


ok

babai...papai




9 comments:

  1. wah...Cantiknyer...... b a j u !

    p.s: thums up !

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan daripada kancil

    saya dah follow kamu kembali dan terima kasih kerana follow blog kancil

    ReplyDelete
  3. @Kancil 8349 selamat pekenalan si tuan punye kancil

    ReplyDelete
  4. sekali sekali kan..hehe..melaram habis

    ReplyDelete
  5. Salam ^^,
    Terima Kasih sebab sudi memeriahkan Contest Baju Melayu & Baju Kurung by Aneff Marhfiz :)

    jangan lupa untuk singgah selalu kat blog AM ya !

    have a nice day and good luck !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers