Tuesday, 9 August 2011

aku dapat 100 follower hari ni



salam

entri ni aku khas tuk follower aku yang ke 100
harini dengan rasminya
jumlah follower blog aku dah mencapai 100++
time kasih bebanyak rakan-rakan blog aku
yang sudi mengklik butang
"join this site"
harap-harap korang sudikan lah
baca entri-entri aku yang tak seberapa
alhamdullih..
genap sebulan 3hari usia blog oren ni


ok la...
ini la follower ke 100 aku






lau nak follow sila la ke blog beliau.heee








sebenarnya aku pun belum sempat berkenalan lagi
nga adik ni








p/s: bile la blogger-blogger fames nak follow blog aku eh??


ok!


babai...papai






4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...