Saturday, 27 August 2011

blogger misteri di blog aku...



salam


aku makin malas nak update blog
keghairahan raya mengatasi segala-galanya
masuk ofis arini pun ntah ape-ape dah
otak asyik pikir kat kampung jer

sebenarnya hari ni jauh di sudut hati
memang niat tak nak wat entri
tapi 
di sebabkan aku amat eksaited
dengan seorang blogger misteri di blog 
aku
maka tercipta la entri ini



nak tau sape yang misteri

tengok ni









memang misteri sungguh

nak tau kenape misteri


ok! 
meh sini nak cite


emm..beliau ni sebenarnya
seorang
yang
amat amat misteri
misteri sangat tapi bukan 
menteri
jangan silap paham lak

ok la
aku malas nak cite sebenarnya
senang kire macam ni la
lau korang nak tau sangat



tapi jangan lupa datang balik tau


ok



p/s: jangan biarkan hidup anda di selubungi misteri




babai...papai





5 comments:

  1. dah tengok dah...misteri ler sngt .. huhu slamat hari raya dear!

    ReplyDelete
  2. misteri?
    apa yang misterinya?
    kekeke~
    selamat hari raya.
    :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...