Friday, 26 August 2011

macam ni ke cara nak ngorat aku??

salam


tibe-tibe jer rase nak cite
pasal ngorat mengorat ni
bukan ape sebab semalam aku sakit hati sangat 
nga mamat bangla yang keje
kat kawasan perumahan ni
aku rase macam nak tumbuk-tumbuk jer muka die

jatuh standart wei mamat bangla yang nak ngorat
huwaaaaaaa
dah tak de lelaki melayu ke kat malaysia ni
yang budak-budak  duk kat situ pun
kemain lagi gelak tengok mamat tu duk usha
malu tahap kritikal dah



pliss la abang-abang bangla ke indon ke biaknam ke nepal ke
adik tak berminat nga lelaki obersi
walaupun artis-artis duk kejar lelaki obersi
tapi bukan adik ye
paham tak??









walaupun hidung mu mancung, tubuh mu sasa
badan mu tegap, tapi bau mu tetap busuk huwaaaaaaa
tapi tetap adik tak tergoda
sebab adik ni hanya tergoda pada lelaki warganegara
malaysia sahaja!!!
nak tau kenapa?
sebab negara adik merdeka 31 ogos
tak sama nga negara abang-abang semua
hehehe
paham??

yang pasti & lagi nyata
sebab utamanya
aku memang tak suke
tak suke!!!
tak suke!!!
tak suke!!!




ok

babai..papai








p/s; menunggu follower ke 200









4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...