Tuesday, 2 August 2011

mau cekelat getoh ye? jom kecek kelate


salam...
jap lagi dah nak balik, 

ok..ni nak cerita kisah cekelat getoh? tau ke ape?
kisah ni adalah kisah benar yang diceritakan oleh akak aku


pada satu petang sedang akak aku bekerja, masuk la 
seorang mamat kat kedai dengan tergesa-gesa
mamat tu pandang kawan akak aku dan tanya:


mamat: cekelat getoh ade?
kawan akak aku: cekelat getah. ape?
mamat: cekelat getoh la..

hadooi .kawan akak aku tu dah pening dan pelik. 
ape benda la yang mamat ni mintak. 
so, die pun pegi kat tempat akak aku.


kawan akak aku: ti, aku rase mamat tu orang 
              kampung ko kot.aku tak faham ape yang die nak



bile mamat tu pandang akak aku, die terus tanya ade tak cekelat getoh tu. 


mamat: kak, cekelat getoh ado?
akak aku: hah.. cekelat getoh??ado..ado


hahaha..akak aku tergelak sorang-sorang. cekelat getah??adoii..sabo je la

hah!!korang tau ke ape tu cekelat getoh.







taraaaaaaaaaaa..........















ni la cekelat getoh aka gula-gula getah @ chewing gum



ok!





babai papai








4 comments:

  1. nak cekelat getoh yang itam putih.
    :D

    ReplyDelete
  2. Oo.. ckp la chewing gum. Hehe

    ReplyDelete
  3. @saya_arief cekelat getoh hitam putih??hehe..ade lagi ke sekarang?

    ReplyDelete
  4. @Fikri hihihi...agaknya mamat tu dah biase sebut cam tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...