Monday, 22 August 2011

Blogwalking sebelum raya






jom kite blogwalking sebelum raya
dah raya nanti mesti tak sempat daa nak bw bagai

ok!

dikesempatan ni nak ucapkan 
selamat Hali laya maaf zahir & Batin


lau ada salah & silap harap di ampunkan



ok!




babai...papai



P/s: nak join klik banner kat atas tu k!!











21 comments:

  1. tag awak..

    http://karimahabdhamid.blogspot.com/2011/08/jiwa-kacau-1st-anniversary-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Kunjung mengunjung dari segmen Lulu Caldina.

    http://gen2merah.blogspot.com/2011/08/segmen-blogwalking-sebelum-raya.html

    Salam aidilfitri. Mohon maaf andai ada silap dan salah sesama kita jika ada yang tersinggung dan tersalah faham..

    Maaf Zahir dan batin untuk 1 syawal yang kian menjelang. Moga sisa-sisa Ramadhan yang ada kita tingkatkan amal dan ibadah sebanyak yang mungkin.

    ~Ikhlas dari saya Gen2Merah. Salam kemaafan~

    ReplyDelete
  3. Salam Ziarah daripada blog Kancil,

    Selamat hari raya Aidilfitri daripada Kancil..

    Kalau ada kelapangan dan kesudian, datanglah ke blog Kancil....

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-lulu-pages-blogwalking-sebelum.html

    ReplyDelete
  4. @seputihsalju tq tag..tapi mcm dah xsempat je nak join...sob...sob...

    ReplyDelete
  5. @Gen2Merah selamat hari raya.. maaf lau ade slh slp...jmpt la dtg raya kat umah kite.hehe

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut syawal yang bakal menjelang tiba nanti..
    moga selamat pulang ke kampung bertemu sanak saudara..


    singgah dari segmen Lulu..

    ReplyDelete
  7. hai dear, ryn singgah cnie dri segmen LULU CALDINA. .
    salam perkenalan :))

    okeyh, smentare sempat nie, ryn nak mitak maaf if ade wat sala or silap spanjang b'blogging nie. . al maklum la, first year braye as blogger :)) hehe. . lastly, ryn nak ucap SELAMAT ARY RAYE ! yeayyh. . nak duit raye buleyy ? =p

    ReplyDelete
  8. BW sebelum raya!! jalan-jalan sini sambil follow blog ni. huhu

    http://adi27mac1990.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

    ReplyDelete
  9. @aizamia3 selamat mymbut raya gak..hehe
    salam kenal

    ReplyDelete
  10. @syerz eyryn salam kenal.
    selamat hari raya
    haha..xde salah ape2 pun
    emmm..nak duit raya kena nga LULU
    duit nuff kite xdpt agi
    huhuhu

    ReplyDelete
  11. salam lebaran, maaf zahir dan batin daripada WARDAH ALISYA

    ReplyDelete
  12. salam...mama dtg dr segmen Lulu Caldina....

    selamat hari raya mama ucapkan dan bersamalah kita bermaafan...

    http://maszull.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

    ReplyDelete
  13. @maszull slmt hari raya mama
    nak duit raya..hehe

    ReplyDelete
  14. salam ukhuwah..

    selamat hari raya aidilfitri..

    maaf zahir n batin.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...