Saturday, 6 August 2011

gambar mesra KFCM




salam

maaf la kepada mana-mana yang tak suke
ini entry gosip





masih berlarutan kan kisah mereka
seperti yang oh bulan tulis
"bersangka baik la kite dibulan puase"

betul la ape yang KFCM tu cakap kot
tak lebih sekadar hubungan adik dan abang
biase la tu abang pegang tangan adik.kan?
adik tu takut nak lintas jalan
kan?
kan?
tak pun KFCM terpegang kot?
ha..tak pun tu bukan KFCM..klon die ke
kembar die ke..hehe
hmmm...ntah la
hanya dengan sekeping gambar macam-macam 
boleh ditafsirkan
jadi, saya tak nak cakap ape ape lagi
anda..sila la nilai sendiri
sekian


ok
babai...papai


7 comments:

  1. hampeh....dah terang lg bsuluh....adik konon

    ReplyDelete
  2. kesian kan.adik die kan baru 18. takut sesat tu.hee

    ReplyDelete
  3. jgn kate tunang dia, kite yg tengok pun berapi.. hehe.. salam ziarah dr kelab blogger =p

    ReplyDelete
  4. fenin nga kisah cinta diorang kan
    jom terjah blog cik bahagia

    ReplyDelete
  5. kejap lg jd bintang paling popular la kfcm ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...