Monday 8 August 2011

Orang wat blog ko pun sibuk nak wat blog! blog ntah pape


salam
firstly.... tqvm pada sape-sape yang sudi masuk 
blog aku dan tinggalkan komen
dulu was was jugak mase nak wat blog
takut tak de yang sudi nak jadi follower
tapi...alhamdulillah
 dapat respon yang baik dari 
rakan-rakan blogger yang lain
walaupun aku tak kenal kalian...
dan walaupun blog ni baru berumur sebulan lebih
baby lagi tu.

aku pernah terpikir mungkin akan ada yang cakap
orang wat blog ko pun sibuk nak menyemak jugak
blog ntah pape
walaupun aku masih baru tapi dari dulu lagi aku dok 
pehatikan alam maya blog ni
senang cite macam ni


bila kite tulis pasal hal peribadi & kehidupan seharian
PASTI
ada yang cakap..
ko ingat ko artis ke nak cite hal peribadi ko yang tak seberapa tu? 
lau ko tu ziana zain ke, ct simply siti ke, heliza helmi ke 
ok la jugak. ni budak ntah dari pelusok mane


bila kite tulis pasal gosip-gosip artis
PASTI
ada yang cakap
ko ni nak jadi macam abang nara ke? skuad melodi?
sibuk jer nak sebarkan aib orang...batal puase ko tau tak?
saje nak naikkan trafik blog la ni


bila kite tulis hal-hal agama,nasihat dan motivasi
PASTI
ada yang cakap
bajet bagus ko ea? ko tu ilmu dah setinggi gunung ke nak nasihatkan orang?
tilik ar diri sendiri tu dulu


bile kite tulis pasal kisah cinta 
PASTI
ada yang cakap
hahaha...cinta sejati konon?
wat blog semata-mata nak cite hal korang berdua?
meluat aku!!hakkk tuihhh



bile kite tulis pasal isu-isu semasa
PASTI
ada yang cakap
tak payah la ko nak jadi wartawan tak bebayor
dah kemaruk sangat nak jadi pemberita
wei...metro online pun ade wei



bile kite tulis hal-hal yang ntah pape/melalut/mencarut
PASTI
ada yang cakap
ape punye blog la
tak ilmiah lansung..melalut yang bukan-bukan je
tak de info lansung..ni mesti tadika pun tak lulus
tak pun sekolah dulu kaki ponteng



so, ape yang kite patut tulis dalam blog
blogger otai tak pe ar
diorang tulis ape-ape pun...orang tetap telan jer
cer pikir...cer pikir



ok! iklan jap

motif: merokok itu haram!!


dah habis pikir dah
bagi aku senang jer kot






SUKE HATI AKU LA NAK TULIS APE PUN
BUKAN BLOG KO...BLOG AKU WEI!!!




sebabnya
kite ni cume manusia biase
tak kan dapat puaskan hati semua orang


ok!
ade paham?



babai...papai









8 comments:

  1. komen bole la...nasihat? kene tgok situasi.hehe

    ReplyDelete
  2. Salam dear,
    Blogger mempunyai hak untuk berkongsi apa sahaja dalam dunia blog hari ini.....terpulang kepada individu itu sendiri untuk mempamerkan keunikan dan kelainan yang ingin mereka tonjolkan.Peace

    p/s:Selamat berpuasa..;-)

    ReplyDelete
  3. @SANDRA AZWAN wslm...tepat sekali. blog kite hak kite.

    selamat berpuasa

    ReplyDelete
  4. mulut orang. tak boleh nak tutup. yang penting kita happy. pikir orang sampai bila-bila pun hati sakit.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers