Wednesday, 24 August 2011

aku dapat kad raya dari artis...korang dapat??



salam

masuk jer ofis 

pagi tadi tibe-tibe tengok ada sampul

kat atas meja


sekali bukak...perhhhhh



kad raya lorhhhh


bukan satu tapi lebih dari satu kot









korang tau dari sapa??


cer tengok ni











tq lisa surihani

tak sangka lisa masih ingat kat kawan lame ni




sat...sat...ade lagi










tq akak siti...

walaupun saya dah lama tak contact akak tapi 
akak masih ingat saya rupanya

sob...sob..terharu...












tq abang mawi
kirim salam kat akak ekin ye









 tq akak linda
susah-susah je bagi duit raya & kad raya kat kite
makin cantik la sekarang

nanti raya mak jemput datang rumah tau










tq kak ita bagi duit raya

takpe saya tau akak sibuk nga shooting

tu pasal tak sempat nak bagi kat raya kan

tak pe..tak pe..saya tak kesah pun

alololo..jgn risau..saya tak marah pun









tq liyana
ingat lagi kat kawan lame awak ni ye

walaupun dulu awk pernah rampas bf saya

tapi..tak pe..tak pe...saya dah maafkan

benda lame..saya dah tak ingat dah pun.

ok dear..:)










jap..jap...jap



lupa..akak siti pun ada bagi duit raya gak
tq..tq sekali lagi


haiahhh...susah-susah jer

 akak siti..yang Datuk K punye mane??
 lupe bagi ekk?






 upin ipin pun menyibuk nak kasi gak



tq ye adik upin ipin

comel je sampul ni





ok



ape-ape pun tq la sume yang menyusahkan
diri bagi kad tuk aku ye


maafla tak sempat dah nak balas balik
sebab aku tanya posmen tadi die cakap
die dah nak cuti balik kampung dah
muahahhahaha

korang tak kesah kan?
kan



p/s: aku rase aku tak bermimpi..tapi aku cari-cari kad tu semua
tak de la...maybe korang curi kot. sebab aku tau korang jeles kan.




ok
babai...papai




7 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...