Thursday, 25 August 2011

kena interview nga TV3...yeaahhhh..aku dah femes



salam



ini story semalam punye

sedang kusyuk aku duk wat keje
tibe-tibe masuk seorang lelaki
dalam ofis
tibe-tibe hatiku menghantar mesej kat otak
dan otak pun hantar balik kat hati
hati pun cakap "hensemnye"
dan mulut pun terus tersenyum
kemudian die pun datang ke meja aku dan cakap


"assalamualaikum...saya dari tv3"

"hah..tv3?kenape ye"
(wei..ni mesti aku dah jadi blogger paling femes sampai tv3 
datang cari aku...sobs..sobs terharunye)


ok la,senang cite ko baca sendiri sesi interview aku bersama tv3


ini bukan cubaan ini betul-betul ok



TV3: saya datang ni tuk bagi promosi Mayfair. awk pernah dengar pasal mayfair

aku : Mayfair?pernah..lam tv

(terus aku jadi keliru..tadi cakap dari tv3,sekarang nak promote mayfair, ni sah-sah promoter mayfair.adoii..hancur harapan ku.sob..sob..tertipu)

tv3: ok..kat sini kami ada tawarkan 3 pakej( sambil keluarkn brochure lam fail die). pakej 1 tuk facial bla..bla..Pakej 2 tuk hilangkan stress  bla...bla...dan pakej 3 lak tuk bla...bla...

(sori..memang aku tak masukkan lam otak pun ape yg die cakap, sebab..kecewa.huhuhu)

aku: berapa tuk semua ni

tv3: semua ni dalam seribu lebih. kalau awak amik ketiga-tiga pakej. kami akan bagi 1 lagi pekej percuma.

aku: mahalnya

tv3: (senyum) emm..tuk hari ni. lau awak daftar dan isi kupon ni( sambil tunjukkan kupon) berharga Rm29.90 awk akan dapat free tuk ketiga-tiga pakej tadi.

aku: hahh? free...betul ke ni. xkan la harga beribu boleh dapat dengan hanya bayar seceput ni

tv3: betul.lau awk tak percaya. tengok ni kupon-kupon yang orang yang dah daftar

aku: em..xpe la. saya tak nak

tv3: betul ni. rugi la..ini kami promosi tuk hari ni je

aku: tak pe..tak pe..saya tak nak

tv3: emm..daftar la tuk mak ke kakak ke

aku: tak pe. time kasih je la.

tv3: ok

terus die blah.





aku rase mamat tv3 ni menipu sebab:
1) mula-mula die cakap dari tv3,pastu promote mayfair lak

2) lau mayfair ada wat promosi facial bersama tv3, tak nampak lak kuar 
iklan tuk pakej-pakej semurah tu kat tv3.ke aku yg telepas pandang?

3) aku pernah tanya ada spa yg iklankan promosi semurah itu.
tapi bile pegi..ada caj tersembunyi yg dikenakan.

terus hilang kehenseman mamat tv3 tu dalam hati aku


fiza..fiza..betul ke mayfair wat promosi semurah RM29.90 ni??




lau mamat tv3 tu tak menipu alangkah ruginya aku. huwaaaaaaaa






p/s: jangan percaya pada orang yang hensem.hehe



ok 

babai..papai









10 comments:

  1. kekeke
    sabau je lah ye
    macam2 taktik orang guna nak lariskan barang
    :P

    ReplyDelete
  2. org tamak selalunya untung yee..rugi ko x tamak..haha

    ReplyDelete
  3. hahaha..macam2 tektik ye nak lariskan jualan..

    ReplyDelete
  4. tu la pasai..cari duit lebih tuk raya la tu kot.
    hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...