Friday, 19 August 2011

salam lebaran dari jejaka-jejaka paling HENSEM abad ini





salam
 
korang nak baca ucapan raya dari 

perantau-perantau paling hensem


memang kompem hensem




lau tak hensem tak de la gadis-gadis sanggup ikut
 diaorang





tapi sebelum korang tengok


aku nak nasihatkan sikit

kepada mana-mana gadis AWAS!!!!!



jangan sampai tergoda



parah nanti












taraaaaaaaaaaaa






















***

























***




















ni diaaaaaaa



puas hati?
puas hati?








p/s: boleh mohon hero remaja ni....hikhikhik






ok




babai...papai



16 comments:

  1. wakaka.parah sudaahh.haha.tak tahan nak gelakk.hensem gilerrr

    ReplyDelete
  2. hahahaah...gelak sampai pengsan!

    ReplyDelete
  3. erkk..lain macam je jejaka2 neyh..aha:D

    ReplyDelete
  4. tu dia...hensem sgt hahahah

    ReplyDelete
  5. hahahaa...saya ngaku kalah la mcm nie..haha

    ReplyDelete
  6. hahahaaa..tak leh blah salam perantauan..=)

    ReplyDelete
  7. @NMH pengen? nsb baik x tergoda.hehe

    ReplyDelete
  8. @myhatiku mmg la..xpnh jmp lagi sehensem ni.hihihi

    ReplyDelete
  9. hahaha ! hensemm sungguh ! terpikat jap..

    ReplyDelete
  10. hahaha...aiyoo..jgn trpikat lame2 dear

    ReplyDelete
  11. perrgghhh.. terkono den.. kekekkee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...