Saturday, 6 August 2011

ape kebendanya churp churp ni. tak faham la.



salam

ape tu churp churp
serius aku tak tau....hehe
memalukan jer.

tadi aku ada baca entri pasal churp churp
rupenya churp churp ni boleh buat duit
hehe...aku ni dah lame daftar churp churp
sejak daftar nuffnang*padahal baru sebulan wat blog
tapi..aku tak buat ape-ape

cume tadi aku buka la dashboard churp churp
aku main main klik jer...ikut arahan ape yang die suh wat
tibe-tibe aku dapat RM0.60 tak sampai 5 minit
dari mane menjelma pun aku tak tau





ade sape-sape yang arif tak?
tolong terangkan pada aku
hehe



p/s: hulurkan tangan ringankan beban
ok



babai...papai





12 comments:

  1. awak masukkan je iklan churp2 dlmblog,dan iklan di fb, setiap 1 uniq klik akan dpt 20sen..hehe.. jom singgah blog sy untuk tutorial masukkan iklan churp2 dlm blog..

    hehe sy dah klik iklan awak,meh tlg sy pulak.. (kalau sudi la)

    ReplyDelete
  2. ohh..mudah jer..hehe..
    *buat2 tahu..

    ReplyDelete
  3. @kemboja tq yunk...tutorial awk memang berguna
    *sy pun dh klik.hehe

    ReplyDelete
  4. @Abe Goreng nak tau gi la terjah blog cik kemboja.heee

    ReplyDelete
  5. Maaf x dapat membantu , sebab amy x amek port pasal churp2 nie lebih fokus pada nuffnang je..


    *salam kenal, amy singgah dan follow sini.jom ke belog amy http://www.sinarraudah.com/2011/08/biskut-raya-tart-nenas-panas-ifa-raziah.html

    ReplyDelete
  6. @Amy Syaquena tak pe amy. cik kemboja dah tolong dah.hehe..

    folo amy

    ReplyDelete
  7. meh my blog, nak ajar, camner nak dpt rm100 churp2 dalam ms sehari..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...