Tuesday, 26 July 2011

saya suke blogger cantik macam fatin dot.dot.dot!!!


salam
hari ni macam biase
masuk ofis mengadap komputer
hari-hari macam ni la keje aku
masuk ofis dengan muka ketat!
bukan ape...pepagi la perut aku ni wat hal
tigaribuenomratus saat aku duk lam toilet
muahahaha...lantak pi la lau bos nak marah pun
ish!!!pagi-pagi dah melabur
kayo beno
hahaha...sungguh la tidak manis semanis kurma yusof taiyob entri ini


ok..la daripada aku terus mencarut dan melalut
baik aku melantak..
hai...bajet bagus betoi...
dah puas melabur nak melantak lak
sungguhlah tidak ada keje yea
tapi memang bena lagi nyata
aku memang tak ada keje
bos...sila la bagi saya keje
saya keboringan ketahap kedewaan bos!!


mai dah...mai dah...idea dah datang
jom kite ke segmen terjah blog
kite tengok sapa yang kena

toink!!!toink!!!










jeng!!!jeng!!!








amacam?
cantik kan? ha...pandaikan aku pilih
sori..fatin suhana...muka awak comel sesangat
halalkan gambar ni ye
aku cakap ni macam la si fatin ni baca blog aku
aku suka baca blog fatin suhana ni sebab die cantik 
dan bila aku baca aku pun terasa diri teramat-amat la cantik
muahahahaha
walaupun aku sedar hakikatnya tidak la seindah itu
namun, tetap la berharap begitu



sob...sob...sob









tengok!!dah jadi cantik cam fatin suhana kan???
hihihi
sila la jangan perasan ye wany



ok fine!

fine!

babai...papai






4 comments:

  1. fatin suhana ek.
    belom sempat berkenalan lagi dengan beliau.
    :D

    ReplyDelete
  2. sila la berkenalan...pasti tergoda nanti
    hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...