Friday, 29 July 2011

" ninie azriena 1st giveaway: kau muzik dihatiku "


selamat petang

dpd tak tau nak wat ape tu kan
meh sini ikut aku join benda alah ni



taraaa....:)



lau nak join KLIK SINI




lagu pertama

tajuk:buatmu ibu (aeman)



lagu ke 2
tajuk lagu:harapan ramadhan(raihan feat man bai)








ok!

aku pilih lagu pertama sebab sekarang ni aku rindukan 
mak aku sangat-sangat. rindukan famili aku.
makin nak dekat puasa makin la aku rindu.
hidup ni macam tak lengkap lau tanpa famili
erti kasih sayang tu akan lebih terasa bile kite berjauhan 
dengan orang-orang yang kite sayang
mak....sayang mak ketat-ketat


next
lagu ke 2 tu aku suka sebab sekarang ni kite
kan dah nak masuk bulan puasa
 so,harap-harap ramadhan tahun ni akan lebih 
bermakna macam lirik lagu tu



p/s: tahun ni masuk tahun ke 4 aku berpuasa berjauhan dengan famili
sob...sob...sob



ok!


babai...papai


4 comments:

  1. tanks join ga ninie..gud luck dear :)

    ReplyDelete
  2. buatmu ibu..memang best sangat

    dan lagu harapan ramadhan buatkan saya tak sabar untuk menanti ramadhan ^_^

    ReplyDelete
  3. @Cik Ceria hehe..tak sabar nak puase dan sambut raya kan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...