Friday, 29 July 2011

ko nak kutuk-kutuk apesal?? harimau malaya kalah tak de kene mengena nga ko pun!!


salam
walaupun malaysia kalah dan terpaksa akur dengan nasib tidak
menyebelahi tetapi bagi aku malaysia tetap menang.
kata orang di mana bumi di pijak di situ langit di junjung
so, walau ape yang terjadi jangan la kita nak melenting
pada apa yang kita pijak dan junjung
adat permainan la kan, ada kalah ada menang
walaupun aku tak pegi stadium pun semalam
*tercongak depan tv tapi semangat aku lebih kurang 
sama yang duk dalam stadium jer *kot

walaupun semalam aku ni layan bola sorang-sorang je
tapi tak kesah la kan?
teruja sangat nak wat camne kan
suke botol aku tengok gaya safee sali sumbat gol
hebat! ha..tu je yang aku bole katakan




tapi yang aku hangin apesal la wujud manusia yang tak puas hati
macam biase la pagi-pagi je sampai ofis aku bukak fb
walau tak de ape pun dalam fb tapi still bukak jugak
tapi bile aku bukak page bola sepak malaysia
perhhhh...hangin betol
penuh nga cowek-cowek dan cewek-cewek indon duk mengutuk
tak paham la nga diorang ni





korang tengok la lau rase nak tengok!





ni yang buat aku lagi hangin!!



emmm..cakap banyak pun tak guna kan
orang macam ni makin di layan makin teruk
ok!



babai...papai


psstt: ada orang nak belanja makan la









4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...