Friday, 8 July 2011

kenapa berblog??

Salam Jumaat...penghulu segala hari

kenape aku berblog? sebab utama sekali, aku ni dari dulu lagi suke baca blog.waktu tu memang dah timbul niat nak wat blog. tapi niat suci aku tu terhalang bile waktu tu aku memang sifar...kosong!! pasal nk create blog.
tapi motif utama sekarang ni aku wat blog sebabnya aku sunyi..aku tak ade kawan. hidup aku dah tak seperti dulu. dulu mase kat uitm aku punye ramai teman. hari-hari aku penuh dgn agenda. tiada hari tanpa gelak ketawa.

huaaaaarhhhhhhh...........

aku btol-btol bosan!! sejak dah tamat belajar masing-masing bawak haluan sendiri..

text pun jarang-jarang...

so, bile ade blog aku blh luahkan apa yang aku rasa.
sebab aku tau blog aku tetap setia pada aku walau beribu halangan pun
hehehe

kn??

*baby ni pun phm perasaan aku

sungguh!!!aku benar-benar rindukan teman-teman uitm aku.


p/s: korang rindu aku tak???




babai...papai


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...