Wednesday, 27 July 2011

penjaga gol Harimau Malaya curang?


salam
ramai dah tahu dan ramai juga yang belum tahu*mungkinla kot
aku sendiri tak tahu benar atau tak cerita ni
tapi..lau korang nak pasti betoi ke idok?
sila la tanya tuan punya badan



mengikut sumber forum cari



dan
amat sedih!
sayu


dan ini luahan si tunang apek di fb




lau la cerita ni benar, tak dapat aku bayangkan
tapi sungguh! aku berharap hubangan meraka akan terus berkekalan
mungkin ini adalah secebis dugaan tuk mereka
kan orang tua-tua selalu cakap 
bertunang ni banyak dugaan
hope jejariruncing tabahkan hati


ini la gambar dahlia teck yang dikatakan akrab dengan khairul fahmi
hai....apek!!pe cite ni????



ok la
tak mo cakap banyak la
pe kata kite semua pakat-pakat doakan
agar hubungan jejariruncing & apek terus berkekalan
amin....






ok!

babai...papai






5 comments:

  1. ko pon xpyah la nk besar2 kan ...crita..nper ko pon nak jd geng terjah melodi plak ka...benda tu sahih ka x .kita xtau //eshh ko ni klu slh./...xpsal ko tu dah buka aib org n fitnah orgg eshhhh

    ReplyDelete
  2. bt hal sudah la...xpyh la nak pk hal org...atau pon ko sjer nak bt publisiti murahan tuk ...popularkan blog ko.... .pk la aib org cik adik oiiiii

    ReplyDelete
  3. ala apex tu bkn ye baik pown y ko due ekor nk back up sgt..

    ReplyDelete
  4. kantoi sudah. skrg semua dah mula terbongkar sikit demi sedikit.. dulu xde sape nampak semua ni... pasni kuar plak gambar berdua dgn girl ni.. baru la semua yg backup tu xleh nak nafi lagi benda ni..

    ReplyDelete
  5. terima kasih atas nasihat anda. saya minta maaf seadainya ape yang saya tulis tidak menyenangkan anda. saya hanya sekadar berkongsi cerita dari sumber yang saya tahu. tiada sedikit niat pun untuk mendedahkan aib sesiapa. sedangkan jika anda baca betol-betol apa yang saya tulis bukannya bertujuan untuk mengeruhkan keadaan tapi saya mengajak anda semua berdoa untuk kebahagian mereka berdua. ya, saya tahu jodoh di tangan allah. tapi jika kita sama-sama berdoa mungkin jodoh mereka akan berpanjangan. saya harap peminat2 apek( termasuk saya) tidak akan mudah melatah akan cerita sebegini. sesungguhnya setiap apa yang terjadi ada hikmah yang telah di janjikan oleh DIA. apek hanya manusia biase seprti kita tidak lari dari melakukan kesilapan. yang penting doa kite semua. sekian.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...