Thursday, 28 July 2011

makan bola,tidur bola, mimpi bola, mandi bola....melabur pun bola...ek???


salam
hari ni mood bola ye adik- adik, kakak- kakak, abang-abang, pak cik, 
mak cik, opah, atuk, jiran atuk, bekas bakal mentua, jiran sebelah umah bakal laki,
menantu, hantu...ops!!!terlebih suda
ok!hari ni memang mood bola betol la
pagi tadi bukak muzik fm pun diorang ada cakap pasal bola
datang ofis pun bukak fb, semua status pasal bola
bola, bola, bola dan bola
memang hebat betol la kan penangan bola malam ni
apa taknya 90,000 tiket dah habis jual!!apakah??


hoi...sang singa!!!
meh sini nak habak kat hang sikit(semangat ni)
ko jangan ingat ko boleh menang ye malam ni
hahaha...ko pikir ko tu hebat ka? nasib jer ko menang hari tu..hikhik
kalau ko nak tau harimau malaya akan mengaum habis-habisan 
dan penyokong-penyokong akan patahkan semangat ko
apa ko dah lupa yang harimau malaya dah muncul juara dalam
kejohanan bola sepak Piala Suzuki AFF tahun lepas
ha...tau takut? eleh setakat guna pemain import tak payah la nak kecoh sangat
harimau malaya tak perlu guna tektik cam ko 
sebab anak jati malaysia ni dah terbukti hebat
bersedia lah tuk kemusnahan sang singa malam ni
jangan bermimpi ye!

kepada sang rimau
bermain la dengan rentak yang lebih hebat 
usah gentar dengan sang singa sebab die bukan tandingan anda!
sokongan dan doa kami sentiasa bersama anda
malam ini malam kejayaan
go more rimau go more!!!!!!!!!




semangat sang rimau

p/s: ramai yang kutuk aku kat  fb pasal entri semalam, siap bagi mesej bagai.
ape-ape pun tak mo rosakkan mood bola ari ni.




psssttt: lupa nak habak, maaf sang singa, ni cuma semangat bola jer.ape pun 
malaysia & singapura tetap sahabat selamanya.


ok la


babai...papai









4 comments:

  1. malaya menang malam ni..
    6-0.
    :D

    ReplyDelete
  2. wah, banyak tu.mintak-mintak dapat la.

    ReplyDelete
  3. Assalam...
    Walaupun tak minat bola...
    harap jgk Malaysia menang..

    ReplyDelete
  4. wany minat bola pun sebab malaysia
    dulu2 tak penah tau langsung pun pasal bola

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...