Monday, 25 July 2011

ayam putus cinta


salam

dari pagi tadi sampai sekarang
macam-macam yang aku rasa nak makan
huh! botoi la kan bile kite puasa nafsu makan tu makin kuat
aishhh!!! ni belum lagi bulan puase kan..
lau bulan puase makin tercabar la nafsu makan aku ni..


sebenarnya sekarang ni aku rase nak makan
ayam putus cinta
tersangat-sangat nak makan
kempunan bebeno!!
tapi, ayam putus cinta ni cume ada kat pasar malam jer
aduh!!huhuhu..kecewa!

eh!!korang tau ke ayam putus cinta tu ape?
ayam putus cinta a.k.a ayam rangka@rangka ayam
ala...yang org duk jual kat psr malam tu la
tau kan??

alkesahnya depa di beri nama ayam putus cinta
sebabnya depa ni terlalu la kurus
cekeding!!!!
isi pun tarak...tinggal tulang jer
ye la...depa ni kan tak lalu makan...tak ada selera
sebab terkenangkan cinta depa yang terputus di tengah jalan
yang di rampas sang itik
kesian kat depa kan? 
tapi, cekeding,cekeding pun tetap laku nokkk!!!




ini la ayam putus cinta pujaan hati ku


gambar dari hasi meng"google"


terliur tak???

yummm....yummmm...sedopnya!


ok!

nak sambung keje lak


babai..papai







2 comments:

  1. cik su baru tau nama dia ayam putus cinta.. hahaha

    ReplyDelete
  2. nti lau cik su gi bli..cakap nak ayam putus cinta, msti pak cik yg jual tu ternganga jer...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...