Monday 18 July 2011

mencari cinta


aku bukan mencari lelaki
tapi aku mencari cinta
cinta yang boleh memberi sinar
ketika aku dalam kegelapan
cinta yang boleh memberi nasihat
ketika aku dalam kekeliruan
cinta yang boleh memberi ingatan
ketika aku dalam kealpaan
cinta yang boleh memberi bimbingan
ketika aku dalam kesesatan
cinta yang boleh memberi petunjuk
ketika aku hilang arah
cinta yang boleh memberi kecerian 
ketika aku dalam kesedihan
cinta yang boleh memberi kekuatan
ketika akau dalam kelemahan
cinta yang boleh berbangga 
ketika aku dalam kejayaan
cinta yang boleh memberi senyuman
ketika aku dalam emosi
dan cinta yang boleh memberi pelindung
ketika aku dalam ketakutan
namun yang pasti...aku mencari cinta
cinta yang hanya kerana allah






ok!!


babai...papai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers