Sunday, 20 November 2011

yeah...dapat RM 5,715.16


salam

tido tak lena mandi tak basah la
 kite dapat 5k free free je
ahaks!!!! mane ade orang nak kasi sebanyak tu kan?
lain la lau kite keje sana kje sini
buat itu buat ini kan
pendek kata tak adanya benda percuma sekarang ni
hatta nak tuuttttttt buang yang sendiri punya
pun kena bayar kan

korang percaya tak lau kite dapat sebanyak tu
dengan hanya berblog 3 or 4 bulan
sila la percaya!
kalau korang rajin update
wat entry gempak gempak
tempek gambar-gambar cun/kacak korang
cetuskan kontrobersi
hebohkan blog korang kat tv & media
dan bermacam-macam lagi kekdahnya
mesti korang akan dapat beribu riban
cer try..cer try lau nak tau

contohnya blog ni
@jarang update..lau tak ada masa...berhari-hari tak dihiraukan
@entry macam kanak-kanak Rebina - ayat ntah ape ape
@tak ade gambar cun melecun - bukan tak nak letak tapi mmg semua gambar tak cun...
hampehhh
@nak promote kt media??  dalam mimpi la


tapi jangan salah sangka tau
dalam keadaan dan situasi mcm ni pun kite boleh dapat


RM 5,715.16


lau tak percaya lagi klik sini


 ok
tamau cakap banyak la
penat..nak balik keje dah

p/s: kalau la 5k tu duit nuffang....kan syok!hehehe


ok
 babai...papai




1 comment:

  1. wah!! mmg dgn berblogging boleh dapat macam tu.. dengan syarat kerja keras!!

    btw.. salm kenal..

    btw.. salam kenal..

    JOM JOIN CONTEST KAT BLOG MADAM : CONTEST : Get The LOOK With MADAMMONDOQ

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...