Tuesday, 1 November 2011

MEMANG KENA SUSAH DULU KE?


Salam

hai...hai...hai...hai..
ingat kite lagi tak blogger blogger sekalian alam?
rindu tak? ha...tak? takpe la
tak mo kawan lagi
ceh...merajuk sensorang lak

kite tengah susah tau sekarang ni
sekarang ni kite dalam usaha jaya nak wat loan
ceh! baru dapat keja yang bagus  dah nak wat loan 
berlagak tak? 
tak pe la lau korang nak cakap berlagak pun
tapi kite memang kena wat loan
bukan personal loan tapi loan keta
kite bukannya nak beli keta mahal-mahal pun
kite nak beli keta ni jer






tara tata....









ha...ni la yang kite nak
viva hitam...sesuai tak nga kite. kecik molek jer kan.
sebenarnya kite berkenan sangat nak beli myvi 1.5 tu
tapi kite risau kot kot xsempat nak bayar
nanti tak pasal-pasal timbul poblem lain lak
dah sebulan kite tuggu tau keta ni
tak lulus-lulus lagi loan ni
aduss!!memang fenin
kite ni bukannya arif sangat pasai benda lagu ni
hemm...dulu cakap tak nak penjamin
semalam cakap nak penjamin lak

sebab utama kite nak beli keta ni
bukan nak berlagak ke apa
tapi sebab dah jadi satu keperluan
ye la time-time hujan macam ni la kite nak guna
senang nak pegi keje balik keje
lau balik keje lewat ke ape ke 
tak de la mak kite kat umah tu tak risau
 lagipun kite memang dah berazam tahun ni kite nak 
punye keta sendiri
dan
lagipun membazir jer lesen D kite lau tak guna kan
hihihihi





p/s: harap-harap loan kite cepat cepat lulus!




ok



babai..papai













4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...