Monday 28 November 2011

tiada duka yang abadi

salam

semua orang ada perasaan
semua orang nak di sayangi
dan semua orang  pasti ada rasa sayang
sebahagian bahkan seluruhnya hidup kita ada kaitan
dengan
Kasih Sayang

pernah satu ketika aku merasakan
tak ada lagi yang Sayang aku
tak ada lagi yang suke aku
orang yang aku sayang pergi umpama aku tiada perasaan
hurmmm....hidup perlu diteruskan
walau sakit disini
walau perit rasa hati ini
aku tiada hak untuk halang kasih dan sayang yang berlalu

akan aku simpan memori
dan
kenangan semalam jauh di pinggir hati
andai satu masa sayang itu wujud kembali
moga-moga ia bukan lagi ilusi

tak kan ada rasa dendam di hati
kerana aku yakin
tuhan itu maha adil
aku kehilangan disaat ini
tak bermakna aku akan kehilangan lagi
hanya die yang maha tahu
hanya die yang maha menentukan
 tiada duka yang abadi

aku redha!!!



p/s: motivasi sendiri...hrp-hrp hati bisa tenang







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers