Wednesday, 1 February 2012

nak majukan diri sendiri


salam

macam tak ade benda menarik yang nak dibebelkan kat sini
cume sejak kebelakangan ni 
satu persatu benda yang jadi milik aku 
hilang dan lenyap
dah la tu cite sedih...tak nak ingat-ingat lagi
kalau boleh nak delete terus
tapi kan senang lau kite ade masalah
tapi masalah tu kite boleh buat tak tau jer
boleh ke nak wat camtu??
mungkin orang yang tak ada perasaan boleh la buat
tapi kalau kite yang normal dah wajib-wajib lah tak boleh kan
mestilah masalah tu kite akan sentiasa pikir
 dan pikir dan pikir



so,
motif entry ni...aku nak kasik tau pada diri aku
setiap masalah yang datang aku kena 
selesaikan walau ape sekalipun!
ingat tu



KENA SELESAIKAN!!!!







tak boleh wat selamba & rilex  macam ni
kena sedarkan diri!!





 ayuh!!!!
majukan sukan untuk negara
eh!
bukan la
majukan diri untuk diri sendiri la
ok
babai....papai








4 comments:

  1. hurm...cek xtau nk ckp pa...

    ReplyDelete
  2. as salam..
    ya! kena berusaha unutk majukan diri~
    kerana Dia sentiasa berikan kita ruang untuk mempertingkatkan diri.

    jangan cepat mengalah ya~

    niat, usaha, tawakkal dan rehda. insya'Allah

    (^^,)

    gambar kat kanan tu..hm..macam kat uitm..eh..

    6__9?

    Jemput ziarah membaca entri pakcik.. ;)
    syukran..entri terbaru :


    Tahan air kencing punca kerosaKan buah pinggang dan pundi kencing


    entri sebelum ni :

    Cara meringankan solat dalam Islam


    Under Guise Of Friendship

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...