Friday, 17 February 2012

rase sangat teruk bile kite buat salah



salam

selamat hari jumaat 
terpaksa masuk ofis hari ni sebab banyak hal yang kena setelkan
heh!!memang serabut dan sangat-sangat tension
ye! silap aku...semuanya silap aku
aku tak berhati hati, aku cuai
sekarang bile dah jadi macam ni aku jugak yang susah
bahkan aku jugak dah menyusahkan majikan aku
odiiiii....aku rase diri aku ni sangat-sangat teruk
 teruk!!!!!!
rase malu kat kawan satu ofis, rase segan berhadapan dengan bos
dan yang pasti rase tersangat-sangat Tak senang hati
walau benda dah aku setelkan tapi tetap rase tak senang
semuanya gara- gara
cek 61k yang dah masuk dalam akaun
tapi dalam cmpny  punya akaun aku tulis 67k
eiiii...kenapa la aku bole tak perasan benda tu

 salah aku jugak
salah aku sebab aku lebih tumpukan pada akaun lain
yang lebih banyak transaksi
sehinggakan akaun yang kecil-kecil ni aku tak cek betul-betul
ya tuhan! dugaan apa ni.....






ah!!!tetap hati tak tenang
macam mane ni??



mungkin ini kata-kata yang paling bermakna saat ni





ok



babai...papai






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...