Saturday, 18 February 2012

dapat BE walaupun blog tak terhupdat & tak terhadap


salam

wei....nak habak ni kite dapat BE tau
sungguh tau! tak nipu pun...aku sendiri pun macam tak percaya
apa tak nya tahun ni brape sangat entri yang aku buat
tapi tetiba je tadi bile aku bukak nuffnang 
tengok tengok ada BE
wah...wah...wah baik hati sungguh nuffnang ni
maceh la sesangat sangat ye pak cik nuffnang



kalau di kira kira ni adalah BE ke 6 aku



tapi ape ape pun bagi aku BE ni macam satu penghargaan 
untuk blogger
tipu la kan kalau korang tak terniat pun nak menulis tanpa BE
kalau betul korang tak mo BE apa kepekdahnya korang letak iklan kat blog korang kan
tapi yang penting bagi aku
kalau korang menulis semata-mata nak dapat BE mesti 
korang tak kan dapat merasai kepuasan dalam berbloging
sebabnya korang yang berkejar-kejar nak dapat BE ni
akan berusaha buat entry meletup dan hot hot
supaya trafik blog korang meningkat
 yang sampai kadang-kadang entri korang mengaibkan atau 
menimbulkan masalah yang
tak sepatutnya


so, kat mane kepuasannya kan?


kesimpulanya menulislah dengan ikhlas dari hati. ceh!!


ok la


babai...papai





1 comment:

  1. saya tak paham kenapa orang sanggup publish entry pasal gosip artis, tunjuk gamba lucah. tak elok tuh.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...