Sunday 8 January 2012

Hanya belog!

salam
hari ini dalam sejarah agaknya
terbukak pintu hati untuk menjengok belog kesayangan ni
entah kenapa tak tau
sibuk bebeno agaknya sampai aku terpaksa lupakan belog ni
ataupun mungkin tak ada sebarang benda menarik yang aku nak
coretkan, maka aku biarkan belog tanpa kunjungan empunya diri

ataupun belong ni hanya sekadar tempat aku datang
bila aku kesedihan dan kesunyian
aku luahkan disini walaupun belog tak dapat bersuara
aku marah di sini, aku mengumpat disini, dan aku kecewa pun disini
bila aku senang belog entah kemana
untung saja belog ini tak punya perasaan
kalau tak pasti belog akan menyampah dengan aku

itu saja yang aku nak coretkan
hanya untuk belog semata-mata
harapharap akan muncul "seseorang" yang dapat mengantikan belog
boleh menerima apa saja yang aku buat
dapat bersuara ketika aku perlukan
dapat menegur ketika aku salah



ok


babai...papai








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers