Thursday, 16 May 2013

Terkenang-kenang SKBJ...

salam...

selamat hari guru..dulu masa sekolah rendah kalau hari guru sibuk cari hadiah nak bagi kat cikgu-cikgu. tak kesah hadiah apa, janji ada hadiah nak bagi. ada bagi tisu, ada bagi pen tak pun beli bunga kat koperasi sekolah. haha...kemain hepi sebab kalau hari guru tak payah belajar.ada sukaneka, boleh main sekali dengan cikgu. dalam kelas siap buat jamuan lagi. lepas tu boleh la pegi jalan-jalan kelas orang lain.

tengok adik saya duk sibuk cakap pasal hadiah semalam rasa rindu pulak nak kembali semula di zaman sekolah


inilah sekolah saya dulu. banyak kenangan kat sekolah ni. masa darjah 6, takut sangat dekat cikgu matematik, hari-hari bagi 20 soalan. lepas tu esoknya kena buat jalan kira dekat papan hitam, yang mana kena nasiblah. tapi sebab dia garang, dapatlah A subjek mate tu. time kasih cikgu...

"inilah sekolah kami
jdi kebanggaan semua
guru yang berdedikasi mencurahkan ilmu
di dada....
kami murid berjiwa besar untuk maju
berjasa...."

lagu sekolah saya...lupa lirik dah! hehe...


okla....sekolah menengah kita review nanti hari guru tahun depan. hihi...boleh?


p/s: untuk yang nak kulit sihat, gebu dan mulus, Like Fb dibawah

babai....papai



1 comment:

  1. JOM JOIN SEGMEN PERTAMA SAYA : http://angellovesoldier.blogspot.com/2013/05/segmen-blogger-pilihan-saya-by-als.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...