Saturday 18 May 2013

Mohamad Zamri Ramli

salam

petang-petang ni kalau rasa mengantuk, ni la ubat dia. buka blog. hihi. nak review pasal sorang pemain bola sepak TRW ni.

Zamri Ramli


tapi saya tak banyak sangat ikuti pasal pemain ni. lagipun dia ni tak ada terkenal sangat. tapi kadang-kadang tu saya suka jugak tengok dia main.


 BIODATA ZAMRI RAMLI

Full name Mohamad Zamri bin Ramli
Date of birth 23 November 1990 (age 22)
Place of birth Rantau Panjang, Kelantan, Malaysia
Height 1.68 m (5 ft 6 in)
Playing position Defender

Current club Kelantan
Number 14
 2007-2011 Kelantan President Cup Team


 *INFO dari wikipedia




cakap pasal si zamri ramli ni, saya ada satu cerita. disebabkan sekarang ni banyak sangat fake fb jadi saya memang keliru. ada satu kali tu, saya tegur la. tapi rasanya ni bukan Fb original Zamri Ramli




kalau nak baca pasal player hebat...klik sini

kalau nak baca pasal player kacak...klik sini

kalau nak baca pasal player hensem...klik sini


hohoho....tu jer nak share. jangan lupa like fan page saya dibawah.TQ



1 comment:

  1. cak !! sy dtg menyisip disini...

    sambil jemput u join GA ni..

    http://walkstatic.blogspot.com/2013/04/special-giveaway-from-sabah.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers