Tuesday, 30 April 2013

hari last kot...

salam


tak sabar nak tunggu pukul 5.30 untuk tamatkan kerja hari ini. dah sure sure esok cuti kan. bestnya boleh la bermalas malasan dan tido sepuas-puasnya. padahal 1 hari jer cuti. ingat esok nak gi jenjalan la, beli barang sikit. keperluan diri dah nak habis, bedak, syampu, deodoran, & seantero dengannya semua dah nak habis. mentang-mentang dah dapat gaji...laju jer nak beli. lau tak memang tunggu licin habis-habisan la dulu baru nak beli. jap...membazir kan amalan syaitan. kan?


sebab esok hari pekerja, so nak ucap la sikit....Hepi Labour Day....selamat bercuti dan selamat bekerja kepada pekerja yang tak dapat cuti. kerja biar ikhlas tau.





semalam kan, gila apa la tak tau tiba-tiba bermimpi ada orang masuk meminang. ni lau saya cite kat mak saya ni sah-sah dia cakap saya ni gatal nak kawin sampai termimpi-mimpi. bila ingat balik macam kelakar pulak. macam la dah tak ada mimpi lain. 

mintak jauh la mimpi tu terjadi sebab yang datang pinang tu sedara kita jer. wargghhhhhh...tak mungkin!!!

rasanya saya termimpikan hal ni sebab sebelum tido tu saya ada bincang pasal kawin dengan my sayang saya.  tapi bukan la dalam masa terdekat ni. ni lau saya cite kat dia, mesti tak habis-habis saya kena perli. 


Ah...! macam dah kemaruk sangat! muda lagi kot. baru 24 kan..muda kan? awet muda la sebab guna sabun gluta kojic collagen. sangat berbaloi-baloi.


 p/s :jangan lupa lika fan page saya dibawah












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...