Thursday 18 April 2013

Cantik dengan Sabun Gluta Kojic + Collagen


salam.

dulu-dulu muka saya sangat teruk. masalah jerawat dan muka berminyak. tapi sejak  pengambilan vitamin C dan sabun muka yang sangat bersesuai dengan saya. alhamdulillah masalah tu makin berkurangan. 
diri pun rasa lebih berkeyakinan bila berhadapan dengan orang ramai

kali ni saya nak share kat anda semua. tu pun kalau nak tau la sabun apa yang saya guna. bukan apa, sebab ada yang tanya saya "eh pakai apa, muka dah ok la, tak macam dulu". dengar jer macam tu apa lagi hepi kemain. 

tapi apa pun, kena ingat, nak cantik kena la ada USAHA kan. Paling penting kena rajin, tak kan pakai 2,3 kali terus nak menjadi kan. kena banyak kali dan berterusan. sama la macam kita belajar kan. kena selalu berterusan tau.



sabun ni la yang saya guna, sangat jimat. sebulan lebih untuk satu ketul. tu pun saya kongsi dengan mak. sekali tengok macam kuih lapis kan. comel dan menyelerakan. hehehe...
tapi memang super best power la pakai sabun ni.


sedikit info untuk sabun Gluta Kojic + Collagen

♥ mencerahkan kulit anda dengan membuang sel-sel kulit mati pada lapisan paling
luar secara berperingkat. Hasilnya kulit lebih tampak cerah, muda & tegang.
 ♥ Membantu mengecutkan, mengurangkan, menghilangkan jerawat & kulit
berminyak. Perubahan boleh dilihat seawal 3 hari sahaja

♥ Menyamaratakan ton warna kulit yang tidak sekata

♥ Membuang sel-sel kulit mati pada lapisan pertama kulit sahaja.

♥ Menyelesaikan masalah whitehead/blackhead.

♥ Memudarkan parut jerawat di muka & badan

♥ Mencerahkan kulit muka & badan

♥ Memudarkan dan menghilangkan kesan-kesan hitam di celah-celah lipatan seperti
di ketiak dan celah peha.

♥ Menegangkan kulit.

♥ Menyelesaikan masalah pigmentasi dan jeragat

♥ Anti-ageing

♥ Kelebihan VCO yang terdapat dalam sabun ini mampu melembapkan kulit dengan
serapan yang cepat.

♥ Mengurangkan masalah kekeringan kulit kerana diperkayakan dengan tambahan
Vitamin C & E.

♥ Bagi wanita yang sudah bersalin,boleh gunakan pada badan untuk memudarkan
dan menghilangkan parut ‘stretch marks’.



no edit..parut jerawat kat pipi makin berkurangan
kandungan

♥ GLUTATHIONE, KOJIC, ARBUTIN, LICORICE - agen pemutih

♥ MINYAK KELAPA DARA– bagus untuk masalah kulit

♥ VITAMIN E – untuk hilangkan/pudarkan parut

♥ VITAMIN C–mencegah dari cela, merawat kulit dan cerahkan kulit

♥ COLLAGEN–awet muda

♥ ROSESHIP

cara guna 
~ senang jer cuci muka dengan sabun macam biasa. untuk lebih berkesan biarkan  2-3 minit di wajah anda sebelum bilas.


alang-alang saya dah bercerita, kalau anda berminat saya ada sediakan khidmat untuk anda.
Harga: RM15 + free postage untuk satu ketul (tahan untuk 1 bulan)


kalau nak boleh order di form kat atas sebelah kanan ye

atau 

boleh PM SABUN di inbox Cantik Blogspot






ok...babai...papai














1 comment:

  1. owhhh > . < saya ingat kuih hahaha (from first look)

    interesting product heheh :x

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers