Tuesday, 23 April 2013

Layan Dua Kalimah Full Movie



salam

lambat betul saya ni. Filem Dua Kalimah dah lama keluar saya baru nak tengok. gara-gara tengok movie ni jugak la sampai tido lewat semalam. tak ape, sebab saya ni minat sangat dengan nora danish yang comel sangat tu maka, layan je la cerita ni.





bagi saya cerita ni memang bagus, mesej yang terkandung dalam cerita ni sangat baik. setiap apa yang kita laksanakan di dunia ni, pasti ada balasan dari Allah.

kecik mana pun benda baik yang kita buat, Allah tetap akan bagi ganjaran. sama la jugak dengan Dosa, kecik mana pun benda tak baik kita buat, tetap ada balasan dari Dia.

lepas jer tengok cerita ni, mata tak boleh nak lelap. terpikir jugak, cukup ke bekalan amal sekiranya, pada saat ni tuhan tarik nyawa saya ni. Masyaallah....





dah banyak kali nak cuba untuk upload cerita ni tapi tak dapat la. tak tahu la kenapa. yang dekat youtube pun dah tak ada.

untuk yang tak tengok lagi cerita ni, search la kat google.



cepat tekan like ye!!
/



Nanti boleh la order Sabun Gluta Kojic Collagen.







ok...



babai...papai




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...