Monday 22 April 2013

rezeki tu bukan datang dari BOS!!!

salam....

duit banyak ke duit sikit ker, tak cukup sentiasa.bulan ni banyak pulak yang terpaksa kena guna duit. hohoho...hari-hari kalau pikir pasal duit memang buat sakit kepala, sakit jantung, sakit hati.

senang-senang buat tak tahu jer. ada duit kita guna tak ada duit kita diam. kena anggap rezeki tu hak tuhan, kita berusaha dan berdoa pada DIA. Insyaallah akan ada jalannya. Kan?? ke tak Kan?

bulan ni roadtax & insurans keta dah tamat tempoh. tapi takpe, tak perlu susah-susah sebab company bayarkan. tapi malangnya, bila nak pegi renew tak boleh pulak. Ada saman yang perlu bereskan. Aiyo..masa tu tension, tak tahu nak buat macam mana. lastly alhamdulillah, dengan mudahnya bos tolong bereskan. TQ bos.




lepas tu,mak ajak pegi shopping dekat Munduk. tak nak pegi rugi pulak sebab memang dah lama teringin nak jalan-jalan kat Munduk tu, naik perahu pi Thai. Barang-barang kat sana pun murah. lau pegi tak kan nak cuci mata jer. Lastly bos dengan baik hati bagi duit belanja kat kita. Padahal tak mintak pun & dia tak tahu pun kita nak gi jenjalan. Dia cakap " ambik la, boleh isi minyak". Padahal bulan-bulan dah dapat elaun minyak.
 TQ bos!





saya pernah baca satu artikel, dia cakap "rezeki tu hak Allah, Bos hanyalah sebagai Posmen".

so, apa-pun kita kena berbalik pada Allah, kadang-kadang kita bising gaji tak naik la, bonus tak dapat la & macam-macam lagi. Padahal kita lupa Allah yang tentukan rezeki kita bukan Bos!

kan? ke tak kan?


tabung kawin.hihi


oh lupa...kalu nak order sabun gluta kojic + collagen boleh order sekarang ye....

like Fan Page Cantik Blogspot & boleh PM "SABUN". nanti saya akan balas ok.




#p/s:bersyukur seadanya......




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers