Saturday, 16 February 2013

berderak-derak


salam

baru berkesempatan singgah kat sini...bnyak hal yang tak sudah-sudah. cuti tahun baru cina pun macam tak cukup jer. banyak lagi yang tak tertunai. tak pe la...tunggu ada masa di lain waktu la. 10hb lalu saya berkesmpatan jumpa kawan-kawan yang dah lama sangat tak jumpa. disebabkan tak tahu nak berderak (jalan-jalan) kat mana. so, just ikut kata hati kitorang ke Negeri Terengganu.



seronok dapat jalan-jalan kat Taman Tamudun Islam....ramai sangat orang. lastly dapatlah tengok masjid kristal. cantik sangat!!



 nampak tak? nampak tak? saya jugak la yang paling kecik.


selepas puas jalan-jalan kat sini...kami ke pasar payang...


 
gambar cilok dari google. tak sempat nak snap..tapi masa kami kat sini.. jalan lagi sesak. ramai sangat makhluk tuhan ni.
paling best kat sini...dapat try air cendol yang dijual kat tepi-tepi jalan sekitar pasar. wah! memang sedap sangat. terbaik la!!!!







kemudian...kami ke sini...Bukit Puteri. bayaran masuk RM1. dari atas bukit ni kita boleh tengok sekitar bandar Kuala Teganu.
banyak lagi temapat yang kami nak pegi, tapi sayangnya tak cukup masa. Kul 5 kami kena bertolak balik sebab tak nak sampai rumah malam-malam

tapi apa yang penting silaturahim antara kami kawan sekolah kembali mesra-mesra...sebab lama sangat tak luangkan masa bersama macam ni.

ok la....babai...papai...









3 comments:

  1. wahhh jln2 sakan yer di ganu..seronok pergi sane

    ReplyDelete
  2. first time dapat ke sini...jakun sangat..

    ReplyDelete
  3. best nya pergi terengganu. Kita tak pernah sampai sana ): hihi mesti best kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...