Tuesday, 29 January 2013

Pra perkahwinan la pulak....


salam

Apa sebenarnya Pra Perkawinan ni? yang aku tau, bila artis nak kawin, orang orang femas nak kawin, mesti ada gambar pra perkahwinan. ingatkan sekolah jer ada pra, Pra sekolah, Pra-U, rupanya nak kawin pun boleh ber pra-pra. macam- macam trend sekarang ni. agaknya orang amik gambar atau video Pra kawin ni mungkin untuk maklumkan pada orang lain yang dia nak kawin, tak pun sebagai satu memori cinta diorang.boleh la tunjuk kat anak cucu nanti. orang dulu-dulu lau kawin Pra Kawin diorang mungkin, belajar masak, belajar mengaji, dan segala-galanya tentang rumahtangga. 







sweet ke gambar-gambar pra kawin ni? boleh ke nanti nak tunjuk kat cucu cicit gambar atuk nenak masa sebelum kawin macam ni. mesti tak tergamak kan. Pada saya, benda-benda macam ni tak buat pun tak apa. lagipun tak wajib kan. habis masa, habis duit.
tapi kalau nak buat jugak pra-pra ni, boleh jer...tak salah pun. tapi kena la bergambar seperti orang belum kawin. bukannya macam dah kawin. Kan?



apa-apa pun, semua terpulang pada diri, yang penting kita sedar apa yang kita buat.


credit kpd tuan punya gambar


babai...papai





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...