Thursday, 17 January 2013

Dalam kenangan

salam


entri ketinggalan:)
tahun 2012 dah berlalu berhari-hari, tapi saya baru nak buat entri tahun baru. 2012 banyak sangat kenangan. awal tahun lalu sekitar januari dan Feb saya berusaha nak buat pinjaman kereta. masih ingat lagi susah payah buat loan sana sini, biasa la kerja swasta kan. bank pulak banyak songeh. tapi berkat usaha, Allah permudahkan jalan, lastly bulan April lulus jugak. alhamdulillah...dapat jugak merasa punya kereta sendiri walaupun kereta kecik jer dan alhamdulillah dapat bayar bulan-bulan tanpa masalah.



MEi-family saya sibuk sangat nak buat persiapan perkahwinan kakak saya. waktu tu punya la bnyak benda yang kami perlu buat. almaklumlah family saya jarang buat kenduri, kiranya ini kali ke 2 nak buat kenduri besar-besaran. tapi apa yang seronoknya pada bulan mei ini, saya ditakdirkan bertemu dengan seorang lelaki yang kini dah jadi orang yang sangat-sangat penting dalam hidup saya. sangat tak sangka perkenalan yang tak disengajakan boleh sampai ketahap yang saya tak jangka.





sekitar julai, ogos, sept & oktober banyak sangat panggilan interview govermnt yang saya dapat. tapi sayang seribu kali sayang satu pun saya tak berjaya. sob...sob.. saya sangat kecewa. tapi apa yang saya mampu fikirkan mungkin semua itu bukan rezeki saya. kita hanya mampu berusaha dan meminta bantuan, selebihnya hanya Dia yang berkuasa. saya redha. Namun apa-apa pun saya harap, tahun ini masih ada peluang buat saya.



hok aloh...lupa saya tengah keja la....

sambung lain kali...


babai........


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...