Sunday 22 April 2012

REZEKI!! Allhamdulillah...syukur

salam dan celamat malam


alhamdulillah dan terima kasih
hanya tu yang boleh saya cakap untuk mereka yang berkenaan
lastly...impian saya tercapai
dapat gak merasa punya kereta sendiri
bangga dan bersyukur sesangat
walaupun impian saya nak dapat kereta tahun lepas
tapi dapat tahun ni....pun kira ok la.
asalkan tercapai.
kan?


punye la banyak dugaan saya nak dapatkan kereta tu
orang lain sminggu jer terus dapat
tapi saya...5 salesman yang saya jumpa
baru berhasil
macam-macam alasan bank kasi
umur terlalu muda la
nak penjamin la
nak tengok statment bank la
herh....cerewet bebeno


taraaa.............akhirnya dapat gak




syukur sgt sgt
sekarang hanya perlu pikir
pasal jodoh lak
hehehe



ok


babai...papai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Angel and Memorial tickers