Tuesday, 13 September 2011

Bertahun-tahun Hidup Dalam Maksiat


salam

dewasa ini gejala maksiat semakin menjadi-jadi
cewah..macam nak wat esai lak
bukan ape sekarang ni isu maksiat aka zina
dan yang seangkatan dengannya ni
macam dah jadi topik wajib kat surat kaba
hari-hari !!

ini sebahagian yang dapat detect
cuma sebahagian!!...yang masih bebas kat luar tu
tak tau la berapa jumlahnya

dalam kes diorang ni aku tak pasti la
wanita ni jenis macam mane
sanggup naik moto semata-mata nak berasmaradana nga pasangan die
yang lebih menyedihkan lagi
dah bertahun-tahun depa wat benda haram ni


taktau kat mane silapnya
harap-harap masih ada keampunan tuk mereka


p/s: sape salah? mak bapak ka?org sekeliling ka? persekitaran ka? diri sendiri?





ok


babai...papaii

2 comments:

  1. mungkin ibu bapa dah mengajar yang secukupnyer tapi anak kot yang buat perkara2 tu x berfikir dulu ...

    buat ikut hati x ikut akal fikiran..=)

    ReplyDelete
  2. mungkn juga...
    kesian kat mak ayah depa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...