Monday, 26 September 2011

Bahagia Di sini



salam

rindunya kat belog
dah lame tak membebel kat sini
meluahkan ape yang terbuku dan terpendam di hati
sejak dah tukar kerjaya ni
belog dah tak jadi keutamaan aku
bukan aku dah tak sayang tapi masa yang tak mengizinkan
keja baru ni jadual keje memang padat sangat

hari-hari kena mengadap akaun
kadang-kadang rase pening nengok nombor-nombor ni
kata orang
 
hujan emas negeri orang
hujan batu negeri sendiri

tapi hujan batu jugak jadi pilihan
alhamdulillah aku bersyukur sangat
rupenya keputusan yang aku buat tuk terima tawaran kerja kat sini
adalah pilihan yang terbaik tuk diri aku
mostly..hidup aku dah makin stabil
cume 2 benda jer yang lum tercapai
 insyaallah..akan ku usahakan sekuat mungkin

satu
kereta idaman aku
walaupun sekarang bos dah bagi kereta company
tapi tak sama
nak jugak punya kereta sendiri


keduanya lak
suami 
heehehe
rase macam nak.....ops!!cukup!cukup

lupe..lum cukup umur lagi la...
 
 
 
ok
babai...papai





 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...