Monday, 27 August 2012

semua dah berubah



salam

saya rasa saya dah tak macam dulu
saya rasa saya dah banyak sangat buat kesalahan
saya tak nak sangat jadi macam sekarang
arrghhhhhhhhhh....tension wei
 ok fine!
saya akan berubah
 abis cerita.
 lepas raya ni, banyak sangat keduri kawin
tau tak...kawan saya pun dah kawin
tapi die tak jemput pun saya
apa la silap saya sampai die langsung
dah buang saya dalam hidup die
padahal selama saya berkawan dengan die
tak pernah pun saya paksa die sayang saya
tapi die sendiri yang cakap die sayang saya
die hilang macam tu jer
tup tup saya tau die bertunang dan sekarang
dah pun kawin
 saya pernah cerita dulu kat sini





ok la...die tak jemput saya....die tak ingat saya tak ape la
saya akan tetap ingat die sebagai orang yang pernah
kenal saya, dan orang yang pernah bergelar sahabat saya
saya tetap doakan die bahagia

dan 
saya pun harap saya akan bahagia
bersama sayang saya


ok


babai....papai





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...