Wednesday, 4 July 2012

saya mintak maaf

salam

hari ni saya guna header baru
amacam ok tak?
tak kesah la asalkan baru kan
saya tak ok ni...tak ok sangat
saya tak tau la silap saya atau silap siapa
tapi kesimpulanya saya letak kesalahan ini
adalah kesalahan saya
 hanya saya
:(


ari isnin lepas bos saya bagi cek pada saya






 cek ini saya kena masukkan ke dalam
akaun maybank di salah satu anak syarikat di bawah syarikat saya keje ni
so! disebabkan tarikh cek adalah semalam
maka tengahari semalam saya bank in kan cek tersebut
balik dari bank saya buat keje kat ofis

tibe-tibe petang tu
syarikat yang bagi cek tu call dah marah-marah
sebab dah bank in kan cek tu
die kata die dah pesan pada bos saya supaya
jangan bank in kan lagi sebab die tunggu 
payment masuk dulu

so,
bos saya bile dapat tahu hal ni
die marah-marah saya
die cakap die dah pesan pada saya ketika bagi cek tu
apakah???seingat saya die
tak cakap pulak macam tu
hmmm...tapi ape boleh buat saya hanya pekerja
dan die bos
jadi saya lah yang salah
saya salah bos!!

tapi syukur sangat nasib baik
saya sempat kejarke bank petang tu
dan mintak bank cancelkan balik

walau dah selesai
tapi entah kenapa saya jadi tak senang hati
saya rasa tak ok sangat
adakah ini lumrahnya bile kita jadi orang bawahan
 semalaman saya menangis
dan sekarang saya rasa putus asa
kalau la saya ada si pari-pari
pasti saya akan mintak supaya saya 
di tukarkan kerjaya

 ok...la


babai...papai



p/s: harap harap sangat saya berjaya dalam temuduga spa 17hb nanti...amin


 doakan saya ye:)





2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...