Tuesday, 6 March 2012

masa tuk bersama mereka

salam

bile berpeluang maka jangan la lepaskan peluang
sebab nanti takut diri sendiri yang akan menyesal
macam aku ni bila berpeluang maka tulisla entri 
kan?

sama gak macam keluarga kite
bila berpeluang bersama mereka jadi jangan sia-siakan peluang tu
bergumbira dan berhepi-hepi la
kadang-kadang bile sesuatu tu dah tak jadi
milik kita baru kita nak ingat
baru kite nak rindu-rindu
tapi waktu sesuatu tu ada , kite buat tak kesah
baru la menangis berlagu-lagu kan

so, disebabkan rase nak mencipta sejarah
maka aku dengan jayanya telah dipaksa untuk belanja famili aku
ni semua gara-gara pujukan rayu adik-adik aku
huh...tapi tak pelah yang penting kamu-kamu hepi


my keponakan   ( anak sedara aku)
menunggu dengan penuh sabar...huhu
adik bongsu aka cik su

abang aku ni......laju jer bila dah dapat makan
sangat sibuk menjamu

makan sendiri lak.....

memang si penggemar ayam


ok la
tu jer nak kongsi...supaya kenangan yang aku cipta
dengan duit aku sendiri ni sentiasa abadi
ceh! macam la first time belanja kot selama ni
hihihi



ok


babai...papai







1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...